reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Babka

Michal Babka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ľudská bytosť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Šanca na prenos HIV víru pri sexuálnom styku 0,3%?

Michal Babka

Šanca na prenos HIV víru pri sexuálnom styku 0,3%?

Máločo ma už na tom slovenskom internete zaujme. Dokonca už ani tie blogy ma až tak nezaujímajú, ale dokonca aj v uhorkovej sezóne sa stalo, že zaujalo.

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 236x
  • 24
RE: Nechutné tiky Richarda Sulíka

Michal Babka

RE: Nechutné tiky Richarda Sulíka

Pred víkendom sa na internete objavil „zaujímavý článok“ „Nechutné tiky Richarda Sulíka“, ktorý pojednáva o údajných tikoch pána Sulíka, ako dôkaz ma slúžiť video, kde som si nijaké tiky nevšimol, za to som si však všimol zaujímavú reakciu pána Sulíka na článok.

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 734x
  • 24
T-com že je šmejd? No čerta starého!

Michal Babka

T-com že je šmejd? No čerta starého!

Nič dobré som na tú firmu nepočul. Každý ma len odhováral. I tu na blogu som čítal všelijaké nepekné príspevky o tcomunistoch a podobne. Nuž mám ich už viac ako polroka a krivého slova na nich povedať nemôžem. A pochválim ich veľmi rád!

  • 10. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 274x
  • 58
Minimálne 5 dôvodov prečo odchádzam z VšZP

Michal Babka

Minimálne 5 dôvodov prečo odchádzam z VšZP

1. Valentovič mi chce nanútiť len jednu poisťovňu a to práve VšZP. Vraj súkromné sú zlé, lebo majú zisky. No ja sa cítim bezpečnejšie v poisťovni, ktorá dokáže vytvoriť zisk a jej platobná schopnosť je čo najvyššia. Je to istota.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 032x
  • 67
Boh a umierajúci nevinní

Michal Babka

Boh a umierajúci nevinní

Na zaujímavý videokomentár som narazil na Sme. Vraj, kde je boh keď umierajú nevinní? Zvláštna otázka a mnohokrát som ju počul, ako finálny argument neveriacich, že žiaden Boh vlastne neexistuje, lebo by nemohol byť taký krutý.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 515x
  • 84
reklama
Študentská arogancia

Michal Babka

Študentská arogancia

Nuž nemáme sa čo diviť. Za posledné roky som si prečítal mnoho článkov na tému stupňujúcej sa agresivity na základných i stredných školách. Dôvodov môže byť veľa. Od nepozornosti rodičov, až po nesprávnych kamarátov, filmy, hry, čokoľvek. Včera som si, ale prečítal článok, ktorý ma naozaj vytočil, nie priamo on, ale aktéri v ňom. Teda presnejšie aktérky.

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 758x
  • 1
Vrátite nám našu Lampu prosím?

Michal Babka

Vrátite nám našu Lampu prosím?

Už je to nejaký ten mesiac čo nám riaditeľ Hreha sľuboval reláciu Pod Lampou s novým šatom, obsadením aj názvom. No nech robím čo robím, zatiaľ som nič podobné nespozoroval na obrazovkách STV. Som len ja slepí, alebo sme slepí všetci?

  • 20. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 651x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu