reklama

RE: Nechutné tiky Richarda Sulíka

Pred víkendom sa na internete objavil „zaujímavý článok“ „Nechutné tiky Richarda Sulíka“, ktorý pojednáva o údajných tikoch pána Sulíka, ako dôkaz ma slúžiť video, kde som si nijaké tiky nevšimol, za to som si však všimol zaujímavú reakciu pána Sulíka na článok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Reakcia Richarda Sulíka

Richarda Sulíka považujem zapragmatického človeka, ktorý skôr, ako na imidždbá na fakty, čísla a argumenty. To sa mi na nom páčia nepochybne aj širokej odbornej a najmä internetovejverejnosti. Myslím, že ľudia ako on by konečne mohli zmeniťpolitiku na aplikovanie skutočných obroných štúdiido praxe namiesto prázdneho politického bľabotania.

O to viac ma sklamala jeho reakcia nainak nezaujímavý článok, ktorý sámsvojou gramatickou a argumentačnou úrovňou nesiaha Sulíkovyani po členky. Bohužiaľ namiesto tichého ignorovaniaprovokácie, sa nechal pán Sulík vyprovokovať doreakcie urazeného decka a to ešte naviac ješitného.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Richard Sulik

29.03.2008 (13:53)

a este mi nieco napadlo k tejto tvojejvete: "Budete voliť niekoho pri kom sa cítite, akodebil?"
.
„podla toho co tu tak od teba citam, somnesmierne rad, ze by si sa ty pri mne citil ako debil. Keby si satotiz (pozor, teraz to bude hodne arogantne) ty pri mne citil akorovnocenny, fundovany a vzdelany diskusny partner, tak by som samusel vazne nad sebou zamysliet a ihned zacal riesit prinajmensommoje vzdelanie. zacal by som slabikarom. „

Od človeka, ktorý je dostatočnenad vecou, by som čakal inú reakciu. Pán Sulík stále si Vás vážim aj keď bohužiaľ ješitnosť,urazenosť a hnev vládnu svetu aj tomu odbornému ajtomu ekonomickému.

Michal Babka

Michal Babka

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ľudská bytosť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu